woensdag 14 juni 2017

Vrolijke Billies


Deze stapel met 9 Billies (Zonen09) naaide ik voor mijn twee zoontjes. Zoals jullie kunnen zien hou ik van vrolijke tricot stofjes ;)

En deze shirts heb ik gemaakt met deze nieuwe machine: de bernette funlock 48 (een coverlock/overlockmachine).

I've made this pile of 9 shirts for my two sons. The pattern is 'Billie' by Zonen09. I really like colourfull knit fabrics.

Je kunt meer over deze machine en over deze 9 shirts lezen op de blog van BERNINA. Want vanaf nu zal ik ongeveer twee keer per maand daar een artikel plaatsen. 

I've used this new machine by bernette. The bernette funlock 48. You can see more pictures on the BERNINA blog



En of ik blij ben met deze machine? Ja!! Kijk maar naar al die mooie coverstiksels. 



Hoe maakte ik deze shirts? Welke steken gebruikte ik hiervoor? Dat lees je hier.





3 opmerkingen:

  1. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent van de coverlock/overlock. Heb je verhaal ook bij Bernina gelezen. De jongens zijn tevreden vermoed ik 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad een hele vrolijke stapel! Jaloers op dat machientje, zo mooi afgewerkt!

    BeantwoordenVerwijderen