donderdag 1 juni 2017

Me made may overzicht laatste weken

Vorige week vergat ik om een overzicht te maken, dus hier zie je alle foto's van 15 tot en met 31 mei. Iedere dag droeg ik één of meerdere zelfgemaakte kledingstukken. 
Hier weer een overzicht met 'onhandige, niet zo duidelijke en scherpe selfies' ;)

Dag 15: top + overslagjurk



Dag 16:
top, onderbroek, overslagjurk en sjaal



Dag 17:
overslagjurk


Dag 18:
Shirt


Dag 19:
3/4 mouw shirt


Dag 20:
longsleeve + cirkelsjaal


Dag 21:
Longsleeve


Dag 22:
jurk + vest


Dag 23:
jurk


Dag 24:
Retro tricot blouse


Dag 25:
T-shirt met kant


Dag 26:
Polkadot jurk


Dag 27:
top + overslagjurk


Dag 28:
Top, jurk


Dag 29:
Jurk


Dag 30:
T-shirt


Dag 31:
lady skater dress


8 opmerkingen:

  1. Wauw wat een lijst met outfits heb je. Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow super verzameling hoor!

    En die retro blouse, heb ik die gemist op je blog??

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat alert! Dat was een patroontest, blog volgt nog een keer.

      Verwijderen
    2. Ja ik laat dit soort arbeidsintensieve projectjes zelf altijd links liggen, vandaar... ;) Ben benieuwd!

      Verwijderen
  3. Amai! Hier zitten superveel mooie outfits bij.
    Dat heb je knap gedaan. Vond het ook leuk om op dit onderwerp te komen piepen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik naai sinds 1,5 jaar ook veel voor mijzelf

      Verwijderen
  4. Leuk overzicht! Bekende letterkaart hahaha

    BeantwoordenVerwijderen