dinsdag 9 mei 2017

Me made may week 1

Het is inmiddels al weer 9 mei. Ik heb dus al weer negen dagen iets zelfgemaakts gedragen.
Op Instagram plaats ik iedere dag een foto van mijn outfit van die dag. En op mijn blog zou ik per week een overzicht maken.

Het zijn van die typische 'Me made May' foto's, die je wel meer op Instagram ziet: 'Onhandige selfies',  pogingen om foto's van mijn kleren te maken. Ik heb niet dagelijks (op momenten dat het uitkomt) een fotograaf in de buurt, dus ik probeer het zelf of ik vraag mijn kinderen om een foto te maken.

Het resultaat van afgelopen week:

1 mei:
Een overslag jurk en een zelfgemaakte top.

2 mei:
Een longsleeve, die ik volgens mij nog niet geblogd had. Gemaakt met twee stofjes van Lillestoff. Als accent voegde ik een knoopje toe. 


3 mei:
Het was koud en regenachtig, dus ik droeg een hoodie. De roze cirkelsjaal is overigens ook zelfgemaakt.

4 mei:
Een gestreepte longsleeve en weer de cirkelsjaal.
5 mei:


6 mei:
Niet zo'n hele duidelijke foto :)


7 mei:
Dezelfde outfit als op 1 mei.



Dit waren de foto's van afgelopen week. Ik hoop dat er wat mooiere dagen aankomen.
Afgelopen weekend waren wij een weekend bij vrienden. Ik had mijn naaimachine en lockmachine mee en heb twee avonden genaaid. De kledingstukken die ik maakte moeten nog gefotografeerd worden, dus die blog ik binnenkort.

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...