zondag 19 februari 2017

Hemdjes


In november blogde ik al 9 boxershorts. En dat is een hele vrolijke stapel in de kast :)
Toen ik die boxershorts geknipt had, had ik ook twee hemden geknipt. Alleen die hemden bleven maar liggen.

Er liggen nog wel meer 'halve naaiwerkjes'. De komende twee weken wil ik proberen om de onafgewerkte naaiwerkjes allemaal af te maken.

Maar deze twee zijn eindelijk klaar.
Ik was van plan om op het witte hemd een leuke afbeelding te maken (met flex- of flockfolie of een zeefdruk). Maar Koen wil dat het hemd gewoon wit blijft... ok...

Het is al zo lang geleden dat ik deze hemden knipte, dat ik niet eens meer zeker weet welk patroon ik hiervoor gebruikt heb. Het zou kunnen dat het patroon van VanKatoen is (maar dat weet ik niet zeker)...

Eigenlijk zijn alle hemden van Koen te kort geworden, dus ik zal er nog een paar moeten maken.



8 opmerkingen:

  1. Goed voornemen om de onafgemaakte projecten af te ronden. Schoont lekker op. Deze hemdjes zijn alvast erg leuk geworden. En een wit hemd is nooit verkeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook begonnen aan mijn onafgewerkte stapel..:) hals- en mouwboordjes aanzetten, vraagt niet veel werk maar stel ik helaas altijd uit..maar vanaf nu dus niet meer!:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. precies, die boordjes! Dat is wat dus blijft liggen. Ik heb ze er nu aan gelockt, dan gaat het wat sneller. maar normaal deed ik de biais methode, en dat is zoveel werk.

      Verwijderen
  3. Wat een vrolijke hemdjes heb je gemaakt.Dat stofje van die busjes zou ik ook wel willen hebben maar ik vermoed dat het nergens meer te koop is!Mijn broer is zot van de VW busjes,heeft er 2 zelf en zijn jongste zoon is een echte autofan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht het bij herbert textiel.
      ja hij is er nog! https://herberttextil.de/nl/kiko-jersey-bedrukt/kiko-jersey-holiday-with-car-petrol-126-148-3002-126-148-3002

      en ook nog in een andere kleur https://herberttextil.de/nl/kiko-jersey-bedrukt/kiko-jersey-holiday-with-car-grey-126-148-3004-126-148-3004

      deze hebben ze wel https://herberttextil.de/nl/stenzo-bio-cotton-jersey/stenzo-bio-cotton-jersey-bus-black-white-2619-20-2619-20 en ook nog in mint

      en hier hebben ze een hele serie bussen in allerlei kleuren https://herberttextil.de/nl/stenzo-standard-collection/tricot-s

      Verwijderen
    2. Oh wat fijn van je om de linken hier te plaatsen. Ik ga even kijken.

      Verwijderen
  4. Leuk geworden en hier ligt ook een stapeltje wat nog afgemaakt moet worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hemdjes zijn zo fijn om "snel" te maken, maar ik ken het fenomeen van halfafgewerkte projecten... Deze zijn alvast super!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...