zondag 1 januari 2017

De uitdaging 10 kledingstukken naaien

Ik deed mee aan de uitdaging om vanaf half november (ik begon iets later) tot het eind van het jaar 10 kledingstukken te naaien.
Hier moest ik nog een overzichtje van maken:

Twee ADVTee shirts
Patroon van Sofilantjes

Negen boxershorts van stofrestjes. Het patroon is van VanKatoen.


Lewis coat hack: vossenjas
Patroon: Compagnie M




6 Miro hoodies
Patroon: Worawo







Bivakmuts met konijnenoren en nog een hoodie

 bivakmuts: Ottobre

Hoodie: Worawo

Kraamcadeau jumpsuit
patroon: Ottobre


Jacobbroek
patroon: Zonen09

13 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een productie! Ik heb de uitdaging niet gehaald, maar wel de deelnemende blogs toegevoegd aan mijn leeslijst. We zien elkaar volgens mij op 21-1!
    Groetjes Corinda
    Www.mamaljemaakthet.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik ben er dan bij, ik zal je blog alvast bekijken

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige invulling van de uitdaging 10 voor eind 2016. De vossenjas is erg mooi: daar kun je met recht trots op zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dingen heb je gemaakt! En dat in zo'n korte tijd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je toch mooie dingen gemaakt en de jassen zijn echt geweldig!! Niet voor niets banner geworden in een fb groep! Tof, veel genaaid in die drukke tijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een voor een leuke creaties! Wel een stevig tempo! 👍🏻

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van waar zijn de boxer-rekkers? Die zien er heel leuk uit :-)
    En mocht je een linkje hebben naar de dino-quote... *engelgezichtje*

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://www.mamarieke.nl/elastiek/ondergoedelastiek/geweven-ster/20mm

      Verwijderen
    2. https://nl.pinterest.com/pin/435934438914565487/ dinosaur

      Verwijderen