donderdag 15 december 2016

Van alles wat


Een originele blogtitel kon ik niet bedenken. Maar het is dus van alles wat.

Hier een gebaksbordje en een schaal, gestipt met porseleinverf.


Een bivakmuts met konijnenoren.




Een hoodie met een leuke applicatie die ik laatst won bij Woohoo.


Een poppenhuis. Ik kocht het een tijdje geleden bij de kringloop. Hij was blank gelakt met groene en rode cirkels op de vloer. Ik heb hem deels gesloopt om er met verven beter bij te kunnen. Er zitten flink wat lagen verf op.


De bedoeling was om deze beschilderde houten poppetjes erin te doen. Ik schilderde ons gezin (links op de foto), de kerstman + vrouw en sneeuwpop en nog wat andere poppetjes.


Maar al mijn poppenhuisspullen van vroeger zijn nu hier. Vroeger had ik een enorm (zelfgemaakt) poppenhuis. De kleinste meubeltjes passen in dit huis. Vooral Luuk vindt het erg leuk om hier mee te spelen.


De bivakmuts en de hoodie zijn naaisel nummer 20 en 21. Ik zou in de maand december 10 dingen naaien. Het zijn er nu al 21 :)

3 opmerkingen:

  1. Die hoodie is geweldig! En dat poppenhuis ook! En die dot art, tja daar blijf i grote fan van! Het materiaal heb ik al in huis, nu nog eens aan beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind je schaal erg mooi geworden, daar heb ik dus geen geduld voor denk ik ;-)
    Leuk dat je het poppenhuis hebt opgeknapt en dat Luuk het leuk vind om mee te spelen!
    Je hoodie is ook leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geduld.. die stipjes... ach ja it's in the name ;). Prachtig poppenhuis, hier gaat hij weer de deur uit binnenkort, helaas was er weinig interesse in. En waua 21 naaisels..... ik ben er stil van! Grappig die applicatie heb ik een tijdje geleden juist op mijn pinbord toegevoegd, vond hem nog tof voor mijn middelste.... de stof ligt ook gewassen klaar, nu de tijd nog ;). Eerst nog mijn jurk voor kerst, de SPE en dan is hij weer aan de beurt.

    BeantwoordenVerwijderen