zaterdag 31 december 2016

Jaaroverzicht 2016

Op verschillende blogs zie ik overzichten langskomen met lijstjes van naaisels.
Ik heb eerlijk gezegd niet bijgehouden wat ik dit jaar allemaal genaaid heb. En ook niet alle naaisels zijn op mijn blog verschenen. Soms vergat ik om foto's te maken of ik plaatste alleen snel een foto op Instagram.

Om deze lijst te maken heb ik al mijn blogs van afgelopen jaar bekeken en even in de kledingkasten gekeken.




Dus hier een bijna compleet overzicht:



Kleding voor mijn vriend:
-1 trui/hoodie
-1 boxer



Kleding voor mijzelf:
-5 hoodies
-6 longsleeves
-7 t-shirts
-2 spijkerbroeken
-8 jurken
-1 jas (is alweer naar de kringloop, niet gedragen)
-4 Susanne cardigans
-1 tutu (niet geblogd)
-1 cirkelsjaal
-1 rok
-3 spaghettitops
-2 Zsazsa mantels
-1 bolero
-4 onderbroeken




Kleding en andere dingen voor de jongens:
-2 vesten
-3 Theo overhemden
-7 hoodies
-3 longsleeves
-11 t-shirts
-7 domi sweat pants lang
-8 lange broeken (7 Cisse en 1 Jacob)
-12 korte broeken
-2 Softshell jassen
-2 winterjassen Lewis Coat
-16 boxershorts
-4 onderhemden
-2 pyjama's
-1 verkleedkleren
-2 strikjes
-3 zonnehoedjes
-2 speelgoedopbergzakken voor in de auto
-2 colsjaals
-2 bivakmutsen
-1 zorgenvriendje
-2 knuffels






Andere dingen:
-1 tas
-4 etuis
-2 vlaggenslingers
-1 portemonnee
-4 kussens
-1 lappendeken (en nog 2 half af)






Naaisels voor anderen:
-2 kussens
-1 omslagdoek
-1 spuugdoekje
-3 hoodies
-2 jumpsuits
-1 babymuts
-1 babyvest
-11 paar leren slofjes
-7 babyleggings
-1 tutu
-2 babyjurken
-1 hondenkussen
-ca. 50 wasbare billendoekjes
-2 knuffels
-6 mini portemonneetjes






Voor de webwinkel maar nog niet online:
-een heleboel babykleren, die nog niet allemaal af zijn. Een deel is af en een deel nog niet. Het moet allemaal nog gefotografeerd worden.
-jurken die al wel af zijn, maar nog niet gefotografeerd zijn.
-leren slofjes

Verder liggen er al wat geknipte dingen klaar om genaaid te worden. Ik heb al heel lang een begin gemaakt aan twee lappendekens voor de jongens. De ene moet alleen nog maar een achterkant en de andere zit voor de helft in elkaar.


Hoeveel naaisels zijn dit in totaal? In de lijsten hierboven kom ik op 246 (waarvan ook 50 billendoekjes). En de naaisels voor de webwinkel heb ik niet meegeteld.

Ik denk dat ik dit jaar wel veel genaaid heb :)

4 opmerkingen:

  1. Wat een enorme productie heb jij gedraaid!!! Petje af!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jouw machines hebben overuren gemaakt! Wat een hoeveelheid en wat veel voor jezelf ook! Super leuk om zo de lijst te zien. Ben benieuwd wat je in 2017 allemaal gaat maken! Fijne jaarwisseling nog en een super creatief 2017 alvast.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjee, wat een productiewerk! Heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen