zaterdag 31 december 2016

Een vergeten Jacob

Ik vergeet wel eens om kledingstukken te bloggen.  Vooral omdat ik niet altijd meteen mooie foto's maak. 

Dus hier weer wat telefoon foto's. 
Laatst maakte ik deze Jacob broek van Zonen09. 
De broek is gerecykleerd uit een broek van mn schoonmoeder. 

Ik maak niet zo vaak een Jacob broek,  want mijn vriend vindt ze niet mooi met die opgestikte plooi. 

Dit is de eerste met plooizakken.  Ik maakte er twee ipv een en toen was er geen ruimte meer voor een gulp.  Dus ik maakte een valse gulp. 

Foto's maken op model lukte niet,  er werden alleen maar gekke bekken getrokken :) 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind die opgestikte plooi juist geweldig. Bij een van de broeken vond ik het wat groot uitvallen dus naaide ik dit terug plat. Een goed resultaat.
    Zakjes zijn goed gelukt seg en die valse gulp, niets handiger dan dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel erg toffe broek, je moet niet altijd naar die mannen luisteren ;-)

    BeantwoordenVerwijderen