zondag 18 september 2016

Pin it and make it week 37


Het is al weer week 37 voor het Pin it and make it project. Het project waarbij ik iedere week minstens 1 pin op Pinterest uitvoer.
Meestal zijn dat creatieve dingen, maar af en toe doe ik iets anders.

Eigenlijk gebruik ik wekelijks wel meerdere recepten van Pinterest. En omdat ik deze week geen creatieve Pin heb uitgevoerd, laat ik een recept zien.

Ik maakte al regelmatig smoothies, maar dit deed ik altijd met een staafmixer. Een staafmixer mixt niet zo goed als een blender, dus groene smoothies kon ik meestal niet maken.
Maar laatst hebben wij een slowjuicer en een blender gekocht. Dus nu kunnen we groente/fruitsapjes en allerlei smoothies maken.

Dus op Pinterest heb ik een bord aangemaakt voor slowjuices en smoothies. 

De smoothie die ik vandaag maakte is een combinatie van verschillende pins van dit bord: amandelmelk, banaan, bevroren bosvruchten, spinazie, dadels, chiazaad, kokosrasp, lijnzaad, speltvlokken, cacao, kaneel en notenpasta.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen