vrijdag 2 september 2016

Pin it and make it : vakantieweek




Tijdens onze zomervakantie heb ik geen 'Pin it and make it ' projecten geblogd.

Maar vlak voordat wij weg gingen heb ik nog snel iets gemaakt.

In mijn Pinterest map met autodingen stonden van die handige hangzakken voor speelgoed en boeken.

Die wilde ik voor de jongens ook maken. Dus een paar dagen voor vertrek zocht ik wat materialen op zolder en ging ik aan de slag. Het werd een beetje een haastklus.

Ik moest zelfs nog even wachten met het naaien van de bevestigingsbanden (en ook het biaisband rondom), omdat wij een paar dagen voor vertrek nog een andere auto kochten.... Wij gingen op een maandag weg, en de vrijdag ervoor haalde mijn vriend onze nieuwe auto op. Die zaterdag werd Luuks verjaardag gevierd en 's avonds ging ik verder met deze hangzakken.

Ik heb verschillende kleuren biais gebruikt, omdat ik niet genoeg had van 1 kleur.
Het is niet een supernetjes project geworden, maar wel een handige.

Ik kocht nog wat nieuwe boekjes en speelgoedjes voor onderweg.

De jongens vonden het leuk. Ze doen er nu ook kleine autotjes en zo in. Er slingert wat minder speelgoed rond op de grond.

Het enige nadeel is dat Luuk er nog niet zo goed bij kan. Hij zit in een andere autostoel dan Koen. 
Koen heeft een stoel waarbij hij gebruik maakt van de gewone autogordel, hij kan dus naar voren buigen om iets eruit te halen.

Luuk zit vast met de riempjes van zijn autostoel en kan niet naar voren buigen.
Luuk trok dus steeds aan de vakken van de 'hangzak' en hierdoor is een stiksel kapot gegaan. 
Met een stiksel verdeelde ik 1 groot vak in tweeën. Luuk heeft er weer 1 groot vak van gemaakt :).


Boekjes hoef je niet altijd te kopen. Bij Koen doet de LEGO catalogus het ook :)




















4 opmerkingen:

  1. Mooi gemaakt! Dat van die lego catalogus iz heel herkenbaar. Ook mijn beide jongens hebben zich er de hele vakantie mee vermaakt we hebben zelfs een keer nieuwe gehaald omdat ze kapot gelezen waren!😃

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier heeft de zoon ook massaal lego boekjes gekeken :-) Toffe zakken voor in de auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier heeft de zoon ook massaal lego boekjes gekeken :-) Toffe zakken voor in de auto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie zakken voor in de auto. De lego catalogus doet het hier ook goed. Overigens de playmobil catalogus ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen