donderdag 18 augustus 2016

Even mijn blog afstoffen :)

Ik ben een tijdje niet op mijn blog geweest. We zijn op vakantie geweest en daarna ben ik nog niet meer aan naaien toegekomen.

Het 'pin it and make it' - project heb ik ook even een paar weken overgeslagen.

Binnenkort zullen hier weer creatieve projecten verschijnen hoor. Ik moet weer even in de crea-modus komen.

Gisteravond heb ik mijn eerste kledingstuk sinds de vakantie geknipt. Het wordt een katoenen jurk met halve cirkelrok voor mijzelf.

Verder ben ik wat meubeltjes aan het schuren en verven, maar deze zijn nog niet klaar. En de kinderen zijn natuurlijk thuis, dus ik kan steeds maar eventjes klussen.

Ik heb de afgelopen weken ook niet alle blogs gelezen die ik normaal lees, of ik las het even snel. Ik heb dus niet op al jullie blogjes gereageerd. Sorry, dat komt weer hoor!

Mijn webwinkel Stipjes en datjes is ook weer open. Dus wil je zelf een muur pimpen met mijn muurstickers dan kan dat weer!

Ik heb ook wat nieuwe ontwerpen aan het assortiment toegevoegd. En er zijn laatst wat nieuwe kleuren bij gekomen. Alle muurstickers kosten 4,95 euro per A4 en zijn in veel verschillende kleuren (en maten) leverbaar. Neem gerust een kijkje.


Het nieuwste ontwerp zijn de blije wolkjes. Ik verkocht al langer muurstickers van wolkjes, maar de laatste tijd zie ik overal wolken met gezichten langskomen. Op stofjes, maar ook op lampjes en andere kinderkamerdecoratie. Dus het leek mij een leuke aanvulling in mijn winkel.




De snorren blijven ook leuk. Ik heb ze in drie verschillende maten. 


De plusjes en kruisjes worden meestal in het zwart besteld, maar ze zijn ook leuk in andere kleuren.




Er zijn vellen muurstickers met 1 soort wolk, maar nu zijn er ook vellen met verschillende soorten wolken.



De stippen/cirkels zijn er in meerdere maten. het is ook leuk om meerdere kleuren te bestellen voor een confetti-effect.



Vliegtuigen voor een stoere jongenskamer




9 blije wolkjes op 1 vel. De middelste rij is gespiegeld.


En een grote wolk met regendruppels. Je kunt zelf bepalen hoe je de regendruppels opplakt, want ze zitten er los bij.



Hier wat voorbeelden van kleurencombinaties met stippen















Deze kleur, blue lagoon, is momenteel ook een favoriete kleur. Het is net iets minder fel dan mint.




En één van mijn favoriete kleuren is blauw/turquoise








Driehoekjes in zwart. Maar laatst bestelde iemand driehoeken in de combinatie grijs, mint en goudgeel, en dat was ook erg mooi! (ik ben dan eigenlijk altijd wel benieuwd hoe het eruit zit op een muur).


Sterren!! Geplakt in een patroon of juist kris kras. 
En ik kreeg een keer een foto van een klant die op twee kastdeuren 3 zwarte sterren had geplakt. Dat zag er op de één of andere manier heel chic uit.




Plusjes en kruisjes. Ze zijn er in meerdere maten. Meestal worden de grote maten besteld, voor op de muren. maar de kleine kruisjes en plusjes kun je ook gebruiken om bijvoorbeeld een bloempot te pimpen. 







De strikjes worden meestal besteld in zwart, grijs of roze (of een combinatie daarvan).



Tipi's :)





Grijze wolkjes vind ik zelf heel mooi voor een babykamer.





2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer bent :-) ik heb toevallig gisteren de kruisjes op geplakt in mijn naaihoekje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je er weer bent :-) ik heb toevallig gisteren de kruisjes op geplakt in mijn naaihoekje ...

    BeantwoordenVerwijderen