donderdag 21 juli 2016

Simpele shortjes


Hele simpele  pyjama shortjes (en niet echt mooie foto's).

Ik was helemaal niet van plan om zomerpyjama's te gaan naaien. De jongens hebben nog wel wat t-shirts die niet zo mooi meer zijn en die worden nu als pyjama gebruikt. Maar daar zijn geen  pyjamabroekjes bij. 
Onze oudste wil niet altijd alleen in een boxershort slapen, dus maakte ik snel wat broekjes.

3 van de 4 zijn gemaakt van t-shirts, dus het is ook nog eens een heel goedkoop projectje.

Het naaipatroon dat ik gebruikte is de BA PJ Pants and  Tee Pajama Set. Ik maakte de short versie, maar er is ook een lange broek versie. 

Pas bij het knippen van de laatste broek, bedacht ik mij dat het handig was om het patroon precies onderaan het t-shirt te leggen, zodat ik de zoom kon hergebruiken...
Dus 1 van de 4 broekjes heb ik niet hoeven zomen, dan ben je helemaal snel klaar met zo'n broekje. 


3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...