zondag 17 juli 2016

Billies


Over de vorige t-shirts die ik voor Koen naaide, wat hij niet zo heel erg enthousiast. Inmiddels heeft hij 3 van de 4 shirts wel gedragen. En die met busjes is zijn favoriete shirt en wil hij eigenlijk iedere dag wel dragen.

Momenteel is Koen helemaal fan van dino's, dus ik wist dat ik met deze stof zou scoren. Voor beide jongens maakte ik hier een shirt van en van de restjes kan ik misschien nog wat boxershorts naaien.

En voor Luuk heb ik ook nog een shirt met graafmachines genaaid. Toen hij de vorige 4 shirts zag, wilde hij ook één met graafmachines. Gelukkig paste dat nog net uit de lap stof.




Deze naamlabels zijn erg handig. Ik naai ze niet in ieder kledingstuk, maar bij deze shirts is het wel praktisch :)


Hier liggen beide shirts op elkaar. Er zit niet veel verschil in shirtmaat tussen de jongens. 


Ik zag dat ik de hals nog niet had doorgestikt, en dat vind ik toch wel iets netter, dus dat ga ik nog doen. 


3 opmerkingen:

  1. Tof gemaakt!En leuke labels op een originele plaats gezet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie shirts, het label ziet er zo ook erg leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die labeltjes zijn super tof, inderdaad handig als ze qua maat zo dicht bij elkaar zitten. En gelukkig worden de shirts al wat meer gedragen!

    BeantwoordenVerwijderen