zondag 12 juni 2016

Pin it and make it week 22 en 23


Pin it and make it week 23 alweer.
Week 22 ben ik helemaal vergeten / niet aan toegekomen.
We hebben vorige week meerdere slechte nachten gehad met een zieke/koortsige peuter, dus 's avonds was ik gewoon te moe om nog creatief bezig te zijn.

Maar deze week kon ik wel af en toe aan de slag.
Gisteren had ik een housewarming. Ik vind het leuk om zelf cadeaus te maken, dus ik had al op haar Pinterest pagina gekeken. Maar ik heb toch maar gevraagd wat ze leuk vond. Want zelf pin ik ook veel dingen die ik bijvoorbeeld mooi vind qua materiaal of gewoon een leuk idee (maar dan vind ik bijvoorbeeld niet altijd de stoffen en kleuren mooi). 

Ze stuurde mij deze en deze pin. 
Daar kon ik wel wat mee, want zwart-wit stofjes zijn overal wel te vinden. Ik stuurde haar weer een link van de stoffen van de Kwantum (betaalbare stevige stoffen voor o.a. kussens) en één van de stoffen die ze mooi vond, was deze met de driehoekjes.

I've made two pillows for 'Pin it and make it' this week. 
The fabric is bought at Kwantum.
The pillows are 50x50 cm.



Ik maakte twee kussenhoezen voor deze kussens van 50 x 50 cm. .

De kussens sluiten met knoopjes. Deze zwart wit knopen vond ik er leuk bijpassen. 


De kussens werden na ontvangst meteen op de tuinbank/loungebank gelegd. Ze kreeg van iemand anders ook twee zwart-witte kussens (ander printje), dat stond leuk samen. (hier heb ik geen foto van).




6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kussens die zouden hier ook mooi bij mijn dekentje passen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kussens! Mooi kado voor de nieuwe woning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kussens, dit stofje is er perfect voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk zijn ze! Als t dit weekend mooi weer is stuur ik je een foto van op de lounge bank! :)

    BeantwoordenVerwijderen