dinsdag 14 juni 2016

Leren slofjes


Af en toe reclame maken voor mijn webwinkel mag wel hè?

En deze slofjes vind ik zo leuk, dus ik wil ze gewoon even op mijn blog laten zien. 


Voorlopig zijn deze handgemaakte leren babyslofjes alleen beschikbaar in maat S (zoollengte ca. 11,5 cm).
Dit is voor baby's van ongeveer 6 tot 9 maanden.


De slofjes zijn gemaakt van echt leer en ik heb extra sterk naaigaren gebruikt.
Dat is wel nodig voor leren sloffen. Het dikkere en sterkere garen vind ik ook erg decoratief. Door een wat grotere steeklengte te gebruiken zit het er mooi uit (vind ik).

Normaal houd ik van vrolijke kleuren. Maar voor deze sloffen heb ik er ook voor gekozen om een aantal sloffen met wat neutralere kleuren te maken, zodat ze met veel kleren gecombineerd kunnen worden. 
En hierdoor zijn de meeste sloffen ook unisex.


Ik heb er ook bewust voor gekozen om geen afbeeldingen op de slofjes te naaien. Ik vind gekleurde slofjes met afbeeldingen wel erg mooi hoor (de zonen hebben zelf ook sloffen met afbeeldingen). Maar er zijn al veel webwinkels die deze leuke sloffen verkopen. En ik moet een hogere prijs vragen als ik er nog afbeeldingen op maak, omdat het gewoon meer tijd kost.
Verder wilde ik ze zo neutraal mogelijk houden. 


Deze soepele slofjes zijn ook ideaal om op te leren lopen. De zolen zijn erg soepel / flexibel en de zooltjes zijn niet glad.

Je zou de slofjes ook buiten kunnen gebruiken, maar dan slijten ze wel sneller. Wij gebruikten ze 'vroeger' voor Luuk wel gewoon buiten op de stoep, maar dit is nu ook te zien :)


Oh en ze zijn natuurlijk ook leuk / ideaal als kraamcadeau.

De slofjes kosten 17,95 euro per paar en zijn te koop bij Stipjes en datjes



8 opmerkingen:

  1. Toffe slofjes heb je gemaakt!En slim van je om ze zo eenvoudig mogelijk te maken want je moet je onderscheiden van wat anderen verkopen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja het viel mij op dat er weinig neutrale en unisex slofjes te vinden zijn

      Verwijderen
  2. Tof dat ze zo eenvoudig zijn. Zo zijn ze gemakkelijk te combineren. Heel leuk. Dit onthou ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Helaas geen baby meer in huis om ze te dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk, lijken me heerlijk voor een kindje om deze te dragen en zeker om de eerste stapjes mee te zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig product! Hopelijk wordt het een succes :)

    BeantwoordenVerwijderen