vrijdag 24 juni 2016

4 Cisses


4 Cisses voor Luuk. Er komt nog een vijfde aan, maar die is nog niet af.

Ik maakte twee lange broeken en twee korte broeken, van vier verschillende spijkerstoffen.
Vorig jaar maakte ik veel Domi Sweat Pants voor Luuk, en die waren best kleurrijk. Dat maakt het lastig te combineren met (kleurrijke) shirts. Dus nu heb ik wat neutrale broeken gemaakt, waar al zijn kleurrijke bovenkleding mee gecombineerd kan worden.

I've made four Cisse pants for Luuk. Pattern by Zonen09.
There are two shorts.
I've used different sorts of jeans fabric. Luuk has a lot of colourful clothes, but they are hard to combine. So I've made some jeans, that combines with al his clothes.

Mijn favoriet is de gestreepte korte broek denk ik. Ik heb wat 'gespeeld' met de stofrichting en heb de streepjes bij zakken en aan de achterkant overdwars gelegd, dat geeft wel een leuk effect.







De korte broek met een boordstof tailleband en een touwtje heeft een valse gulp. De andere drie broeken hebben een echte ritsgulp.


5 opmerkingen:

  1. Mooie productie broeken is dit. Korte broeken staan hier ook nog op het lijstje. Dit lijkt me een heerlijk patroon daarvoor.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen