donderdag 19 mei 2016

Webwinkel Stipjes en datjes bestaat 2 jaar!


Mijn webwinkel www.stipjesendatjes.nl bestaat 2 jaar!
Ik maak bijna nooit reclame voor mijn webwinkel op mijn blog, maar nu even wel :)


Daarom heb ik in de rest van de maand mei de volgende actie:

Bij een bestelling van 3 vellen muurstickers, krijg je een vierde vel cadeau! 
Het vel naar keuze kun je invullen in het opmerkingenveld (de kleur mat metallic zilver doet niet mee aan de actie)
De actie loopt van 19 mei t/m 31 mei 2016




Ook kun je twee vellen muurstickers A4 naar keuze winnen.

Welke twee vellen (en in welke kleur) zou jij willen winnen?
Laat dat weten onder dit blogbericht.

Meedoen kan tot en met maandag 23 mei 2016. Op dinsdag 24 mei maak ik TWEE winnaars bekend.
Graag ontvang ik van deze twee winnaars een mailtje op uiterlijk zaterdag 28 mei 2016. Mocht ik zaterdagavond 28 mei niks gehoord hebben, dan loot ik een nieuwe winnaar.

















6 opmerkingen:

  1. Oeh, de vliegtuigen in lagoon blue!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je jarige webwinkel.Ik waag een kansje als dat mag want ik heb al ooit stickers bij je gewonnen voor de kruisjes in het zwart en veren vind ik ook wel leuk in het grijs ;) Tof kwaliteit van de stickers vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh proficiat! Ik zie zoveel graag! Ik zou wel voor de driehoekjes of de kruisjes of de wolkjes of de wigwams willen gaan in mint of geel of zwart :-) haha! Als ik win, krijg ik nog wat bedenktijd? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De zwart en witte plusjes of de snorren! Heel leuk, ik doe mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind de kruisjes en de plusjes heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De gele driehoekjes zijn mijn favoriet! En de wolkjes vind ik ook heel erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen