zondag 29 mei 2016

Pin it and make it week 21


De Pin it & make it van deze week komt van deze pin.

I have used this Pin for Pin it & Make it this week. A few months ago, I already made the smaller pillow for Luuk. But Koen also wanted to have one. 

Een hele tijd geleden maakte ik al de kleinere variant (voorste op de foto). Die werd wat langwerpig na het opvullen... Ik moest de kop dus iets ronder laten. 



De kleinere was voor op Luuk zijn kamer. En ik was van plan nog meer dierenkussens te maken. Maar het bleef bij die ene. Luuk noemt het een konijn (nou ja Tonijn, hij kan de letter K nog niet zeggen dus zegt in plaats van de K altijd te T).

Koen wilde ook heel erg graag zo'n kussen. Vorig weekend waren wij bij de Ikea. Toen kon ik eindelijk het bruine stofje kopen dat ik voor het eerste kussen gebruikt had. 
Deze week heb ik voor Koen ook zo'n kussen gemaakt. 

Last weekend we were at Ikea, and there I've bought the brown fabric. So I could finally make one pillow for Koen. 


Voor de foto liggen ze even samen op Luuk zijn bedje. Maar inmiddels ligt de grote in Koen zijn bed.



3 opmerkingen: