dinsdag 24 mei 2016

Me made may

Me made may day 24

Ik heb al een paar dagen geen 'me made may' foto's geblogd. Ik droeg wel zelfgemaakte kleding, maar dan kleding die ik al eerder had gefotografeerd en geblogd. En ik had (met dit slechte weer) ook niet echt zin om foto's te maken.

De laatste Me made May post was dag 18, dus ik moet even nadenken wat ik de afgelopen dagen gedragen heb.

Ik heb mijn zelfgemaakte jeans met 3/4 longsleeve gedragen, zoals hier en ik droeg er de grijze Susanne cardigan bij.

De hoodie van dag 16, daar was het ook wel weer weer voor, koud en regenachtig.


Verder mijn zelfgemaakte jeans met een beetje retro bloemen longsleeve.

De Lady skater dress van dag 2 

En vandaag mijn spijkerbroek met flamingo longsleeve


En volgens mij mis ik dan nog één dag als ik dit rijtje bekijk. Ik ga proberen de rest van de maand weer iedere dag een foto te maken :)



Hier nog een foto van Luuk. Dit kon wel eens zijn lievelings zomer shirt worden.

Hij had z'n Cisse spijkerbroek en één van z'n Billie shirts aan. Ik moet er echt aan denken dat kleren voor Luuk nu echt voertuigen moeten hebben. Anders wil hij ze niet aan. Luuk heeft momenteel echt een grote voorkeur voor voertuigen. Hij wil zelf zijn kleren uitkiezen. Kiezen wij iets uit, dan is het meestal een strijd en krijg je het ook niet fatsoenlijk aan. Een peuter die weet wat hij wil en anders is het NEE UIT!!
Dus met kleding maken kan ik daar maar beter in mee gaan, want bepaalde shirts (die ik heel mooi vind) blijven bijna ongedragen in de kast hangen.

Dit shirt, dit shirt, deze hoodie en dit shirt,  hangen meestal in de kast.

Deze Ole daarentegen (Koen staat op de foto), gemaakt voor Koen en inmiddels veel gedragen door Luuk, is Luuks lievelingstrui. Zodra hij uit de was is, moet hij alweer aan. Als deze trui in de kast hangt, kiest hij absoluut voor 'de auto'.

1 opmerking:

  1. Ik ken het probleem. Ik heb zelf ook alleen nog maar hoog zomer kleding over. En wat jammer van die mooie shirts van Luuk! Die zijn juist zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen