zondag 8 mei 2016

Me made may day 8



Me made may day 8

Een zomerse Lady Skater Dress met korte mouwen en een dun stofje. Ik vind de dikkere tricots zoals de effen grijze en blauwe Lady skater dresses mooier vallen en veel fijner om te verwerken. Maar zo'n vrolijk stofje vind ik ook mooi voor de zomer, en dit stofje was helaas erg dun. Maar met het warme weer is dat wel fijn.

Ik heb nog een restje over, daar maak ik nog een t-shirt van (in combinatie met een ander stofje).

Day 8, a Lady Skater Dress with short sleeves. The fabric is very thin, that's not easy to sew. But it's nice to wear with warm weather.
I have some fabric scraps, I'll make a t-shirt with the scraps combined with an other fabric scrap.

7 opmerkingen:

  1. Hij is erg leuk! En lekker zomers met dit mooie weer! Is deze rok net zo wijd als bij je andere jurken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hetzelfde patroon gebruikt en dezelfde rok dus. Maar omdat het zo'n dun stofje is, hangt de rok wat meer omlaag.
      Bij deze grijze http://stipjesendatjes.blogspot.nl/2016/05/me-made-may-day-5.html heb ik een wat stevigere tricot gebruikt .Dan zit het lijfje wat strakker en de rok staat wat wijder.
      Ik vind zelf de grijze veel mooier vallen. Maar goed dat is misschien wat warm in de zomer :)

      Verwijderen
  2. Ondanks dat hij minder mooi valt is het een mooie zomerjurk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijk zomers stofje, daar word je toch blij van? Knap hoor, hoe jij jezelf elke dag met een zelfgemaakt kledingstuk kunt kleden! Overigens is dit echt een heerlijk patroon.. ik droeg hem gisteren ook....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ij vind DE stof geweldig! Op en top zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een heerlijke zomerjurk, je word gelijk blij van het stofje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...