zaterdag 7 mei 2016

Me made may day 7

Me made may day 7

De broek heb ik al vaker laten zien.  Dit shirt draag ik vandaag voor het eerst.  En de Susanne cardigan heb ik deze week al eerder laten zien.

Me made may day 7: jeans,  T-shirt and Susanne cardigan.

Gisteravond zou ik mijn tweede jeans afmaken.  Ik was bijna klaar toen ik een heel stomme fout ontdekte.
Het is een patroon voor rekbare stof.  Ik draag altijd stretch jeans,  anders past het niet.  En ik was zo stom om gewone jeansstof te gebruiken! En nu past de broek niet.  Ik kom er echt niet in. Ik hoefde alleen de zoom en de tailleband nog.
Ik baalde ontzettend. Ik had alles netjes doorgestikt met doorstikgaren. Gelukkig was het een lap stof van de kringloop en heeft de stof niet veel gekost. En ik kan er nog een kinderbroek van maken.

Dus ik heb gisteravond twee zonnehoedjes gemaakt en twee Susanne cardigans geknipt. 

2 opmerkingen:

  1. Leuk shirt! En erg jammer van de broek.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje. Ik hoop dat het shirt mooi blijft in de was, met kant is dat altijd afwachten. Ik was hem in ieder geval binnenstebuiten.
      Die broek daar baal ik echt van.

      Verwijderen