dinsdag 3 mei 2016

Me made may day 3


Me made may dag 3. Weer slechte telefoonfoto's gemaakt door de jongste. De jongste maakt betere foto's dan de oudste. Ik laat ze allebei wat foto's maken, maar de oudste knipt heel snel en draait alle kanten op om de woonkamer ook maar meteen te fotograferen. En de jongste neemt het heel serieus en luistert enigzins naar mijn aanwijzingen :).

Vandaag draag ik de spijkerbroek die ik laatst maakte. Er ligt al een tweede broek geknipt klaar, die moet 'alleen' nog in elkaar genaaid worden.

De longsleeve is gemaakt van tricot van Megan Blue Fabrics. Ik heb hem in twee kleuren.


It's day 3 of 'me made may' . I'm wearing my first homemade jeans. I've already cut a second pair, I 'only' have to sew it... The longsleeve is made of Megan Blue Fabric.

The pictures are made by my toddler...

3 opmerkingen:

  1. Mooie set. Staat goed en die Megan stoffen zijn erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is nog niet zo lang geleden een heel nieuwe megan blue lijn uitgekomen. Daar zitten ook weer flamingo stofjes bij

      Verwijderen