maandag 16 mei 2016

Me made may day 16 nieuwe hoodie


Deze hoodie had ik al geknipt meteen nadat die voor mijn vriend klaar was. Ik zette hem ook al deels in elkaar, maar toen kwam het mooie weer en weer allemaal nieuw projectjes en bleef deze liggen.

Gisteravond heb ik de heupboord gemaakt, dat was het enige dat nog moest.. En het is er nu echt weer voor, dus ik heb hem vandaag meteen aangetrokken. Het is dezelfde grijze joggingstof als de hoodie van mijn vriend, dus wij matchen vandaag :). 

Ik heb hem heel eenvoudig gehouden, met alleen een blauw accent aan de binnenkant van de capuchon. Ik twijfelde of ik er nog een afbeelding op zou strijken, maar ik weet niet wat.

Me made may day 16 a new hoodie. I had already cut the fabric for this hoodie when I finished the hoodie for my friend. But then it was too warm for wearing hoodies, so I didn't finish it.
Yesterday I finished this hoodie and today the weather is not very nice, so I'm wearing this hoodie.



Patroon: zelf getekend n.a.v. het bovenstukje van de lady skater dress
stof: Herbert Textiel

4 opmerkingen:

  1. Lijkt zeer comfy. Zoiets ontbreekt nog in mijn kledingkast.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er tof uit! Jij gaat die mei uitdaging wel halen.. maar je hoeft toch niet ook elke dag iets nieuws aan te trekken? Als het maar zelf gemaakt is toch? Ben benieuwd wat het morgen weer gaat zijn!

    BeantwoordenVerwijderen