zaterdag 14 mei 2016

Me made may day 14

De eerste regenbui hebben wij al gehad.  Het is duidelijk minder mooi weer dan het de afgelopen dagen was.

Dus ik draag een spijkerbroek (zelfgemaakt),  een Harley top (patroon uit La Maison Victor) en een nieuwe Susanne cardigan (patroon van Compagnie M).

Ik ben weer met veel te veel projecten tegelijk bezig.  Deze Susanne cardigan was daar een van.  Het is weer zo'n dun stofje dat heerlijk draagt,  maar lastig te verwerken is.  De stof krult erg om,  dat maakt het knippen en naaien niet gemakkelijk. Maar ik ben wel weer blij met het resultaat.

Een andere Susanne ronde ik gisteren ook af.

Me made may day 14: jeans,  top and cardigan.
The Harley top is a pattern from La Maison Victor.
The jeans is a pattern from Knipmode and the cardigan is a pattern from Compagnie M.

3 opmerkingen:

  1. Heel geslaagd met die doorlopende lijnen! En zalig om te dragen he... Ik maakte zelf ook al enkele versies voor mezelf en de dochters (mamacreatief.com)

    BeantwoordenVerwijderen