vrijdag 13 mei 2016

Me made may day 12 and 13

Me made may dag 12 vergat ik te bloggen.  Ik droeg dezelfde blauwe tricotjurk met bloemen als dag 8 volgens mij.

I didn't blog about day 12. I wore the same dress as day 8.

Vanmorgen deed ik mijn zelfgemaakte spijkerbroek en 3/4 longsleeve aan.
Ik ben op vrijdags inzetbaar als invalleerkrachtIk was deze week nog niet gebelddus ik kon vanmorgen nog gebeld worden.
Dus dan wil ik wel op tijd klaar zijn en m'n ontbijt op hebbenzodat ik snel naar de betreffende basisschool kan.
Maar vandaag werd ik niet gebeld.

Today I wore a selfmade jeans and 3/4 longsleeveBut I changed clothes because it was too warm for jeans.

Het was weer mooi weer,  dus aan het eind van de ochtend heb ik mij toch nog omgekleed.

Eerst deden we nog een kleine fotoshoot van een rok die ik maakte deze week.  Ik ben een van de patroon testers van de Dyyni skirt voor dames.

Ik zal een foto toevoegen van een deel van de rok.  Later blog ik nog een keer uitgebreid over de rok,  rond de lancering van het nieuwe patroon.
Het is de Dyyni skirt van Pienkel.

1 opmerking:

  1. Wow, nu ben ik wel benieuwd naar die rok :-) dat stofje is alvast echt mijn ding!

    BeantwoordenVerwijderen