dinsdag 10 mei 2016

Me made may day 10

 Me made may day 10

Over deze jurk ben ik erg tevreden. Hij zit heerlijk en ik vind het een mooi model.
Het enige minpuntje vind ik de witte blinde rits (die niet zo blind erin zit). Maar de rits zit in de zijnaad, dus heel opvallend is het niet.

Het patroon van deze jurk komt uit een Ottobre. Ik weet nog dat ik de hals heb aangepast en de rits verplaatste ik van de rug naar de zijnaad. Verder zat er een geplooide rok bij, maar ik tekende er een halve cirkelrok bij.

I really like this dress! The only thing I don't like is the white blind zipper (it's not so blind...). 

The pattern is from Ottobre. I altered the neckline. I moved the zipper from the back to the side. And I've made a half circle skirt instead of a pleated skirt.

4 opmerkingen:

  1. Mooi model in een mooie stof, staat je ook heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze jurk staat je goed. Leuk model en mooie stof. Ik houd zelf niet zo van een rits in de zij naad, omdat ze bij mij altijd gaan bollen. Ik heb ze dan toch liever in het achterpand. Waarom heb jij hem verplaatst?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij de june dress zt de rits in de zijnaad en dan vond ik handig met aankleden, dan kan ik de rits zelf makkelijk dichtdoen.

      Verwijderen
  3. Dit modelletje staat me erg aan. Leuke jurk, door de bolletjes geeft het een retro-effect.

    BeantwoordenVerwijderen