zondag 1 mei 2016

Me made may day 1

Deze maand doe ik mee aan 'me made may'

Een blogster organiseert dit al een aantal jaar.  Vorig jaar had ik nog niet genoeg zelfgemaakte kleren om mee te doen,  maar dit jaar ga ik het proberen.

Je kunt zelf bepalen hoe je meedoet.  Ik heb mij (nog)  niet officieel aangemeld,  maar via mijn blog en instagram doe ik mee.

Ik probeer iedere dag iets zelfgemaakts te dragen.  De kinderen tellen niet mee,  want die dragen voornamelijk zelfgemaakte kleding,  dus dat is geen uitdaging.

Vandaag draag ik een nieuwe lady skater dress, die ik nog niet (aan)  had laten zien.  Het is een effen blauwe jurk,  een beetje jeans blauw.

Ik weet niet of het lukt om dagelijks foto's te plaatsen,  want ik moet wel een fotograaf hebben.

This year I'll participate in 'me made may'.
I try to wear homemade clothes or homemade items every day during the month may.
Today I'm wearing a lady skater dress.

7 opmerkingen:

  1. Succes ermee! Ik heb bijna elke dag iets zelf gemaakt aan en in het slechtste geval alleen mijn zelfgemaakte handtas bij. Ben dan altijd blij met mezelf :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik heb heel veel voor de kinderen genaaid. Nu ook wel steeds vaker voor mijzelf, maar dat mag nog wel iets meer.

      Verwijderen
  2. Mooie jurk! En leuke uitdaging. Ik doe ook mee :D

    Lisette
    blogliesje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleur, staat je goed! Super patroon is het :). Wauw en elke dag iets dragen wat je zelf gemaakt hebt deze maand dat is echt een uitdaging! Ik kan die nog niet aangaan. Naai te weinig voor mezelf (maar daar gaat wel verandering in komen met dat super patroon ; )

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ik maakte meestal jurken met wat drukkere stoffen, maar nu heb ik twee effen gemaakt, deze en een grijze. En dat vind ik ook wel leuk, combineert ook wat makkelijker.
      Vorig jaar deed ik nog niet mee, want toen had ik echt nog te weinig zelfgemaakte kleren. Maar ik ben iets meer voor mijzelf gaan naaien, dus nu kan het.

      Verwijderen