woensdag 18 mei 2016

Dyyni Ladies skirt

Voor Pienkel mocht ik een nieuw patroon testen: de Dyyni ladies skirt.

Er was al een Dyyni voor meisjes en één voor baby's (gratis bij inschrijving op haar nieuwsbrief).

De rok bestaat uit 6 banen. Je kunt hem maken met één laag of met twee lagen, waarvan de bovenste laag een stukje korter is. De bovenste laag kun je eventueel nog met een lintje omhoogtrekken op één punt. Verder kun je er nog zakken in doen.

Er zijn twee soorten taillebanden: één met boordstof (heb ik gemaakt) of één met elastiek in een tunnel.

Vanaf vrijdag is het naaipatroon voor dames te koop in Pienkel's Etsy shop. Het patroon kost 7 euro excl. BTW.
Je kunt het patroon ook in een bundel kopen, samen met het meisjespatroon, dan kost het 10 euro exclusief BTW.

Van vrijdag a.s. tot en met woensdag kun je 50% korting krijgen met de code DYYNILADIESLAUNCH (geldt ook op de andere patronen van Pienkel).

I have tested a sewing pattern from Pienkel, the Dyyni ladies skirt. There was already a girls Dyyni skirt and a baby Dyyni skirt (the baby pattern is free when subscribing to her mailing list).

The Dyyni skirt pattern is a six-gored skirt pattern with an elasticated or knit waist. The skirt can be made single layered, double layered of double layered with a ruche. There are optional inseam pockets. 

The pattern will release Friday May 20th. It will be on sale in her Etsy store. The pattern is 7 euro's excl VAT. A bundle of Dyyni for girls and ladies will be 10 euros excl. VAT.
To celebrate the launch, there will be a discount. You get 50 % discount when using the code DYYNILADIESLAUNCH from Friday until Wednesday.


En dan nu de foto's van mijn testversie.

Here are some pictures of my test skirt








Voor de afwerking van de zomen gebruikte ik niet alleen biaisband, maar ook nog een sierbandje.





2 opmerkingen:

  1. Fijn dat je er weer een nieuwe rok bij hebt en dan nog wel mogen testen!Totaal niet mijn stijl maar smaken verschillen,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Achteraf ook niet echt de mijne :) iets te meisjesachtig, helemaal met die ruche. Ik ga het patroon nog wel gebruiken hoor, maar dan met een meer effen en soepelere stof :). Ik kijk nog wat ik met deze rok doe. Het was een testversie.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...