zondag 3 april 2016

Pin it make it & week 13


Deze week maak ik het mij er wel heel gemakkelijk vanaf met Pin it & Make it. Het is meer een Pin it & do it :)

Donderdag was ik jarig. Gisteren hadden wij wat visite en volgend weekend komen er nog wat mensen.
Ik heb o.a. deze mooie RASKOG trolley van Ikea gekregen. Op Pinterest zag ik wel eens hobbykamers langs komen. Deze trolley zag ik ook regelmatig. Dus zette ik hem op mijn verlanglijstje.



Gisteravond heb ik hem nog in elkaar geschroefd en vandaag heb ik hem gevuld.
Hij staat nu beneden met allemaal haakspullen erin. Dat ziet er wel vrolijk uit.

Ik weet niet of hij beneden blijft staan, maar het lijkt mij zo wel handig. Je kunt hem zo wegrollen (of 'mee rollen' naar de bank of zo). 

Eerst wilde ik er naaispullen in doen, maar dan wordt het meteen een rommeltje denk ik. En ik werd helemaal vrolijk van deze pin en deze ook. 

Onderin ligt mijn deken van de CAL2014. Ik ben al een heel eind. Ik had alle weken al doorlopen en ben weer van voor af aan verder gaan haken, omdat ik een heel groot deken wil voor over ons bed (1,80 breed bed hebben wij). 


Bovenin liggen granny squares die ik aan het haken ben van katoen. Het moet uiteindelijk een vrolijk deken worden.



Ik heb deze week verder niet geblogd, omdat ik niet aan creatieve dingen toe ben gekomen. Vorige week zaterdag kreeg Luuk de waterpokken (eindelijk!). Hij heeft daar flink last van gehad. Twee nachten lang heeft hij bijna alleen maar gehuild en liggen woelen en krabben. Verder heeft hij vooral bij mij gezeten en gelegen. Het was weer een erg zielig mannetje.

Sinds twee dagen knapt hij weer op. De bultjes worden korstjes en hij kletst en speelt weer.
Nu nog wachten tot zijn operatie voor zijn keel- en neusamandelen en daarna hopen we echt op verbetering (slapen, eten/drinken, praten).


Verder had ik afgelopen vrijdag het sollicitatiegesprek voor invalleerkracht. Dat ging goed! Ik kom op de invallijst te staan en kan dus binnenkort aan de slag :)
Ik ga eerst nog een dagje meedraaien in een groep en daarna ga ik na zo'n 3,5 jaar weer lesgeven op basisscholen. Ik heb er zin in.


6 opmerkingen:

  1. Proficiat met je verjaardag,leuk cadeau en tof opgevuld!Verzorg je zieke maar goed en succes met je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd. mooi cadeau heb je gekregen. Leuk een nieuwe baan. Geniet er lekker van ook al is het nog maar een dagje in de week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dubbel proficiat!! Met je verjaardag en met je nieuwe job.
    Sterkte met de zieke en hopelijk zijn jullie nu snel aan de beurt voor de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Mooi die en handig die trolley altijd je haakwerk bij de hand en toch opgeruimd.
    Succes met je nieuwe baan, spannend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toch een leukerd! En proficiat met je verjaardag én nieuwe baan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n trolley lijkt me super handig! Gelukkige verjaardag nog en veel succes bij je nieuwe job!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...