maandag 7 maart 2016

Pin it & make it week 9


De Pin it & Make it zou ik in week 9 overslaan, omdat wij op vakantie waren. Maar gisteravond ben ik toch nog even aan de slag gegaan.
Tijdens onze vakantie bezochten wij een paar kringloopwinkels. In één winkel lagen verschillende onderplaten/grondplaten voor strijkkralen. Ik had al eens wat strijkkralen ontwerpen opgeslagen op Pinterest, maar ik had er nog nooit iets mee gedaan.

Tijdens onze vakantie liepen wij ook langs een Pipoos hobbywinkel en daar waren de strijkkralen net in de aanbieding 1+1 zakje gratis. Dus nam ik vier kleuren mee.

Vroeger heb ik nooit strijkkralen gehad. Op Pinterest ontdekte ik dat het ook leuk is voor volwassenen (net als kleuren voor volwassenen). Er zijn zelfs grotere werken te vinden op Pinterest.
Deze tegeltjes vind ik erg leuk, maar ook deze vogel en zo'n uil. .
Er zijn ook hele grote projecten te vinden, zoals deze tijger, ik zou hem zelf niet maken, maar oh man wat een werk zit daarin.

Mijn inspiratie was deze pin en deze

Ik vind de bovenste twee onderleggers het mooiste. Daar steken de kleuren het beste af. De derde heeft wat minder opvallende lijnen of zo. 


Koen heeft ook leuk mee gedaan. In de kringloop vonden we ook een hele doos met allemaal kleuren. Hij heeft een klein vierkant plaatje vol gelegd. 
Luuk wilde ook meedoen, hij kreeg ook een onderplaat en een bakje met kralen, maar hij was vooral bezig met de kralen over de tafel te verspreiden en ze op de grond te gooien...


5 opmerkingen:

  1. Strijkparels, niet alleen mijn oudste zoon Oskar speelt er graag mee, ook mijn vriend & ik hebben ons er al ettelijke uurtjes mee bezig gehouden: onderleggers, decoratieve elementen, kerstballen, hartjes, cocktailprikkertjes, sleutelhangers, ... Tal van ideetjes terug te vinden op jawel, pinterest!;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het trouwens heel ontspannend om hier mee bezig te zijn :)

      Verwijderen
    2. Mijn vriend vindt het helemaal niks, geen geduld :) Op Pinterest staan echt heel veel leuke ideeën inderdaad!

      Verwijderen