woensdag 16 maart 2016

Cisse voor Koen


Omdat de vorige twee Cisse broeken iets te ruim waren (maat 110 standaard) heb ik nu maat 104 standaard gemaakt en deze verlengd tot maat 116.
Maar volgens mij is Koen zijn kont niks gegroeid. Misschien had ik nog beter maat 104 small kunnen maken.
Gelukkig zijn de pijpen nog te lang, dus kan de broek nog even mee.

Zoals jullie zien staat Koen weer. Gisteren begon hij voorzichtig wat stapjes te zetten. En nu loopt hij redelijk normaal, maar nog wel voorzichtig. Vanmiddag hebben de jongens lekker buiten in de tuin gespeeld en Koen ging ook gewoon van de glijbaan. Maar je kon wel zien dat hij zijn 'zere' voet minder gebruikte dan de andere. Als hij van de glijbaan gleed, dan landde hij met z'n andere voet.

De waterpokken zijn nog niet over. Al hebben de meeste bultjes nu wel korstjes en de meeste jeuk is gelukkig voorbij.
Bij Luuk heb ik helaas nog geen waterpokken kunnen ontdekken. Dus het zal nog wel even duren voordat hij geopereerd kan worden.



 De stof is een stretch stof. Voor de accenten gebruikte ik gewoon de binnenkant van de stof.



Patroon: Cisse van Zonen09
Stof: stretch spijkerstof

3 opmerkingen:

  1. Toffe Cisse gemaakt en gelukkig kan Koen weer beter rond met zijn voet.Jammer dat de operatie uit gesteld moet worden maar is normaal,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Dankjewel! Ja met een echte gulp en rits. (Al trekt hij vaak zn broek zo omlaag als hij naar de wc gaat)

      Verwijderen