zondag 7 februari 2016

Color blocking hoodie


Voor deze hoodie gebruikte ik hetzelfde (deels zelfgetekende) patroon als mijn vorige hoodie.
Ik heb alleen het voorpand en de mouwen in drieën verdeeld en deze uit verschillende stoffen geknipt.
Bij het bestellen van de stoffen had ik gekeken naar de voorjaarskleuren van 2016. Ik let daar echt nooit op, maar ik dacht laat ik eens kijken. Het resultaat is mij iets te 'zoet'. Misschien had ik de roze beter kunnen vervangen door een andere kleur. Maar goed, het is ook wel een keer wat anders.

De lijn loopt bijna precies door vanaf mijn mouwen :)


Er zat eerst een col op in plaats van een capuchon. Maar de col was niet zo geslaagd en zat niet mooi.

7 opmerkingen:

  1. Deze is ook leuk, vind hem wel apart zo met de kleuren, goed gelukt en deze staat je ook goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Apart, uniek: dat past bij deze trui! Op naar de volgende versie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk geworden, hele goede combi zo met dat bruin/ecru, niet te zoet hoor vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh, deze vind ik nog leuker! Fris voor het voorjaar! Erg tof gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen