zondag 31 januari 2016

Zorgenvriendje 2

Een tijdje geleden testte ik het patroon voor het zorgenvriendje van Stapperdestap. Meteen werd toen een tweede exemplaar geknipt,  maar het in elkaar naaien liet even op zich wachten. 
Ik ben bezig alle onafgemaakte naaisels af te maken,  daarna mag ik pas weer nieuwe dingen naaien.
Dit zorgenvriendje is af en Luuk is er blij mee.
Koens vest is ook klaar,  die moet ik nog fotograferen.
Alleen nog een trui van een boord voorzien en dan kan ik weer helemaal los gaan met nieuwe dingen naaien.

Luuk heeft geholpen met het vullen :)

5 opmerkingen:

  1. Die is leuk geworden! En gezellig zo samen opvullen. Weer een fijn speelvriendje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk! Ik merk als ik dingen niet meteen afmaak, ze tot in het einde der tijden blijven liggen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad! Er lag nu echt teveel. Ik had alles best binnen een paar avonden kunnen afmaken, maar ik had er geen zin in. Nu het af is ben ik erg blij. En voortaan moet ik maar niet teveel projecten beginnen

      Verwijderen
  3. Och, zo schattig! Ik heb recent ok zo'n "opruim" periode gehad, al liggen er nog een drietal works-in-progress… Jouw zorgenvriendje heeft wel super leuke stofjes, zeg!

    BeantwoordenVerwijderen