dinsdag 19 januari 2016

Pin it & make it week 3


De Raw Cheesecake met aardbeien (ipv frambozen) van Eat Pure Love.
Voor de bodem heb ik andere noten gebruikt, omdat ik de juiste (volgens het recept) niet in huis had. Ook had ik geen frambozen, maar aardbeien.

In plaats van twee lagen bodem met een creme laag ertussen, maakte ik 1 bodem. Ik heb twee mini taartjes gemaakt (1 zit nog in de vriezer), de kleinste is op.
Hij was echt heel erg lekker! We hebben er alle vier van gesmuld. Deze ga ik zeker vaker maken.

En volgens mij vinden anderen hem er ook  lekker uitzien, want hij is aardig vaak 'ge-re-pind'.


En ik maakte vandaag weer de granola. Want de vorige was gisteren op.
Dit keer niet zoals in het recept met kokosolie en agavesiroop, maar volgens het recept van de Voedselzandloper met wat olijfolie en appelsap (appeldiksap heb ik gebruikt).


En we maakten er tijdens de lunch een feestje van met sojayoghurt, en twee smaken soyavla in laagjes.



5 opmerkingen:

  1. Oh lekker granola,moet ik ook nog eens dringend maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik vind het ook echt lekker. Ik heb het nu voor de tweede keer gemaakt. Je moet wel even wat ingrediënten inslaan, maar daar kun je meerdere keren een pot vol van maken .

      Verwijderen
  2. Het taartje ziet er lekker uit!
    Zal ook weer eens wat granola maken, het ruikt altijd zo lekker als je het maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh hmmmmm, ziet er allebei overheerlijk uit! Tijd om mijn kook-pinterest bord af te stoffen...

    BeantwoordenVerwijderen