maandag 2 november 2015

Leren slofjes

 Ik liet eerder al zien dat ik wat met leer was gaan experimenteren. Inmiddels heb ik ook garen gekocht geschikt voor leer. Het is wat dikker en steviger. En ik heb het derde paar slofjes gemaakt. Deze bruine met autotjes. Ok het autotje is letterlijk nagemaakt van Luuk's oude slofjes, maar ik vond ze zo leuk :). Deze bruine slofjes heb ik aan een buurjongetje (baby) gegeven die ze gaat testen (patroon/maat/pasvorm).
I've been experimenting with leather. I've bought some yarn for leather. I've made my third pair of leather booties. This time with the special yarn. I think they look better than the first two pairs.
This brown pair with cars are now being tested. I gave them to a neighbour baby. 



Ik moet van mijzelf eerst nog andere kledingstukken afmaken, voordat ik weer verder ga met slofjes naaien (en andere dingen van leer). Anders blijven de kledingstukken liggen (zoals mijn herfstjas die half af is...).

Now I have to sew some clothes before I can sew with leather again. My coat (for the fall) isn't finsihed yet :)

11 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Baby van ruim 10 maanden, voeten zijn 10 cm, slofjes ca. 11,5 cm

      Verwijderen
  2. super leuk!
    ach en gelukkig lijkt het wel voorjaar en heb je nog niet echt een warme jas nodig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ik draag mijn winterjas van vorig jaar al.... http://stipjesendatjes.blogspot.nl/2014/03/mijn-winterjas-is-af.html

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. dankjewel! Ik vind ze zelf ook erg leuk en heb zin om er meer te maken.

      Verwijderen
  5. Leuk geworden en zeker een leuk cadeautje om te geven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk gedaan zeg!Ook een idee om te geven bij een geboorte vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...