vrijdag 18 september 2015

Tipi tentjes en muurstickers


Meestal gebruik ik mijn Facebookpagina  om reclame te maken voor mijn webwinkel. Maar soms laat ik hier op mijn blog toch even wat zien.
De laatste tijd ben ik veel bezig geweest met het ontwerpen van muurstickers. En nu hebben we iets leuks:

Ik ken Ellen van Diezijn van mij via de peuterspeelzaal. Haar zoontje zit bij Koen in de groep. Wij kwamen erachter dat we beide graag creatief bezig zijn. Ellen maakt vooral meubels en accessoires voor kinderkamers. Eén van die dingen zijn deze leuke tipi tentjes. Te verkrijgen in allerlei kleuren en stoffen.

En mijn muurstickers matchen hier bij (ook in allerlei kleuren en vormen te krijgen).


Dus bedachten we deze combi.
De tipi tentjes zijn de bestellen via Diezijn van mij en de bijpassende muurstickers zijn te bestellen bij Stipjes en datjes

Hieronder nog wat voorbeelden van hoe je de muurstickers zou kunnen opplakken (in een patroon of juist kris kras verspreid). Dit zijn niet alle soorten stickers, in de webwinkel staan er meer. 


















5 opmerkingen:

  1. Ik had het via FB al gezien maar er zitten echte leuke tussen,jammer dat ik hier geen kinderkamers kan inrichten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! we hopen dat anderen dan maar veel kinderkamers zullen gaan inrichten met onze producten :)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...