woensdag 2 september 2015

Nazomerfair

Momenteel ben ik niet heel actief aan het bloggen/naaien, want ik was druk met de voorbereidingen voor de Nazomerfair in Nijega.

Vrijdag 4 september van 16.00 uur tot 22.00 uur.


Ik heb nog wat extra producten genaaid/gemaakt. Maar ik ben vooral druk geweest met de aankleding van de kraam.

Ik heb twee kledingrekken gemaakt, dus dat was zagen, boren, schuren en verven.
Daarnaast twee borden/rekjes om sieraden aan te hangen en natuurlijk alle prijskaartjes en prijslijsten.

Tijdens de fair zal ik wel wat foto's maken en later erover bloggen.

Dus woon je in het noorden en heb je zin om langs te komen? Kom vooral!


Hier op Facebook staat nog wat informatie over andere kramen.

1 opmerking:

  1. Succes met je kraam en de verkoop maar helaas te ver voor mij om langs te komen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...