maandag 14 september 2015

Hoodies for Koen


Vorige week liet ik de vier nieuwe hoodies voor Luuk zien. Nu heb ik er ook drie voor Koen gemaakt. Ik had ze al eerder geknipt, dus ze zaten zo in elkaar. Met het bekende patroon uit Stof voor Durf het Zelvers

Last week I showed you 4 hoodies for Luuk.  Now I've made 3 hoodies for Koen. I've cut them last week, so I only had to sew them. I've used the hoodie pattern from Stof voor Durf het Zelvers. 

Ik heb deels dezelfde stoffen gebruikt als bij de hoodies voor Luuk, alleen wel in andere combinaties, dus de hoodies zijn niet precies hetzelfde.
I've used some fabric that I also used for Luuk, but I didn't make exactly the same hoodies. 


Hoodie 1:
Stof/fabric:

-Racoon head, gekocht bij Sew Natural-Vicente Sterren tricot, gekocht bij Kleurenmix-Effen grijs van de markt





Hoodie 2:
-Fox camping trip, gekocht bij Kleurenmix-Effen petrol gekocht bij Herbert Textiel
-Boordstof: Joyfits



Hoodie 3:
Stof/fabric
-Summer Sweat, Herbert Textiel
-Fox camping trip, gekocht bij Kleurenmix
-Boordstof: Joyfits

Met flexfolie maakte ik er nog twee applicaties op die ik wel bij het 'campingstofje' vond passen.

In een week tijd heb ik 7 hoodies genaaid, de jongens kunnen de herfst in.
En nu is het even selfish sewing tijd. Ik heb mij voorgenomen om minstens 5 kledingstukken voor mijzelf te naaien, voordat ik weer iets voor de jongens mag naaien. Oeh gaat dat lukken?

I've sewed 7 hoodies in one week. The boys are ready for the fall. Now it's selfish sewing time. I have to sew at least 5 items for myself, before I can sew for the boys again. 

10 opmerkingen:

  1. Opnieuw een hele toffe blogpost... barstensvol creativiteit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe combinatie's,leuke flocks en nieuwsgierig naar de creaties die je voor jezelf gaat maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! De eerste stoffen liggen al klaar voor mijzelf

      Verwijderen
  3. Wow, dat noem ik pas productie!
    Ik ga duimen voor je dat je je selfish sewing doel gaat halen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :) Even een week flinke productie gedraaid en weer helemaal terug in de naaimodus ;). Vanavond heb ik de eerste jurk voor mijzelf geknipt. Deze week een keer in elkaar zetten.

      Verwijderen
  4. Zo wat een vaart. Dit zijn weer leuke hoodies. Welke is de favoriet van de jongens? Of kunnen ze moeilijk kiezen met zoveel moois? hihi

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke hoodies, toffe flex prints, ook. En ik zie inderdaad de gelijkenissen in onze stof-keuzes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen