dinsdag 8 september 2015

Facebook

Ik heb al een tijdje een Facebookpagina voor mijn webwinkel.

Maar nu heb ik er ook eentje voor mijn blog: https://www.facebook.com/stipjesendatjesblog.
Ik zal daar links plaatsen naar mijn blogartikelen, maar misschien ook wel eens andere dingen (dat weet ik nog niet). Dus heb je ook Facebook en vind je het leuk om mij daar te volgen, klik dan op 'vind ik leuk' op mijn Facebookpagina. ;)

Do you want to follow my Blog Facebook page, like me on Facebook!


Wat ligt er vandaag op de naaitafel? Ik ben druk bezig met hoodies/kaptruien voor de jongens en broeken voor Luuk.
Ik heb al vier hoodies voor Luuk genaaid, volgens het patroon van de kaptrui uit Stof voor Durf het Zelvers. Deze moeten nog gefotografeerd en geblogd worden.
Ik heb 3 Domi Sweat Pants voor Luuk geknipt. Voor het eerst de lange versie. Deze ben ik vanavond aan het naaien.
Verder liggen er nog 3 hoodies voor Koen geknipt klaar. En ik heb voor hem een boxershort geknipt. Eerst maar eentje, om de maat te bepalen.

What's on the sewing table today? I'm busy sewing hoodies and pants for the boys.
I've sewed 4 hoodies already for Luuk. I haven't made pictures yet, that'll come soon. 
Now Ï'm sewing 3 Domi Sweat Pants for Luuk. The full length pants. 
And I've already cut 3 hoodies for Koen. And I've also cut a boxer short for Koen. I only cut one, because I'm not sure about the size. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...