maandag 3 augustus 2015

Shirts


Deze twee shirts heb ik vorige week gemaakt, maar had ik nog niet laten zien. De stof knipte ik al een tijd geleden, toen Koen nog niet genoeg t-shirts voor de zomer had... Maar hij heeft er ook nog een paar gekregen, dus hij heeft er nu een stuk of 20...
Een deel zal volgend jaar te klein zijn en doorschuiven naar Luuk en de rest is nog prima voor volgend jaar denk ik (tenzij hij een enorme groeispurt krijgt).

I've made these shirts last week. I've cut the fabric a long time ago. Koen didn't have enough summer shirts then. But now he has about 20 shirts... Some of them will be too small next year. I hope he'll fit most of the shirts next summer. 

De tricot met kikkers komt van www.joyfits.nl  en de andere stof is een tricot van de markt. Iets dunner en wat mindere kwaliteit.

The fabric with the frogs is from www.joyfits.nl  . I've bought the other fabric at the market, the fabric is thinner and has less quality than joyfits. 

5 opmerkingen:

  1. leuke shirts, lekker om mee te beginnen na je vakantie lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel makkelijk werkje na de vakantie inderdaad. Ik heb ook nog met twee hemden bezig. Maar ik moet eigenlijk verder met de jurk voor de bruiloft. Een jurk met voering, nog nooit gedaan.

      Verwijderen
  2. Hij kan de zomer gemakkelijk door met zoveel toffe t shirts

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 20 shirts ... dat wordt moeilijk kiezen als ze er allemaal zo uitzien.

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...