dinsdag 30 juni 2015

Ok, nog eentje dan...

 ... nou ja vandaag dan...

Deze domi sweat pants had ik al geknipt en hoefde alleen nog maar in elkaar. Dat heb ik net gedaan. Echt zo klaar als je er een paar gemaakt hebt.

I allready had cut this pants, I only had to sew it. I did that tonight. 

Koen koos het stofje uit, er staat namelijk gereedschap op (een steeksleutel).
Ik hou niet van rood, maar toch heb ik dit keer voor een rood accent gekozen.

My son Koen choose this fabric because of the tools (a wrench). I don't like red, but this time I choose red for the pocket and for the cord. 


Er staan nog meer van deze korte en 3/4 broekjes op de planning. Ik vind het een leuk patroon en met zoveel warme dagen (en een kampeervakantie) op komst, kunnen de jongens nog wel wat korte broeken gebruiken.

I'll make more 'domi sweat pants'. It's a fun and easy pattern to make. And the boys need some more short pants with this weather. 

6 opmerkingen: