dinsdag 9 juni 2015

Harley top 1


De Harley Top uit La Maison Victor, dat is in 'blogland' net zo'n hit als de June Dress en de Sunny Pants.
Ik ben er ook maar eens aan begonnen. De foto's zijn gemaakt door Koen (ruim 3,5). Dit zijn de beste foto's uit de hele serie. De serie bestond vooral uit foto's van het plafond, de vloer, mijn schoenen en benen, foto's met een halve vinger voor de lens en veel wazige onscherpe foto's :).



De hals en armsgaten werkte ik niet zo af zoals in LMV wordt uitgelegd. Ik had al op meerdere blogs gelezen dat de hals en armsgaten tornwerk opleverde en dat het makkelijker was om er gewoon boordjes aan te zetten.
Dus dat heb ik ook gedaan. Met de lockmachine zat dit shirt zo in elkaar.


Het shirt zit lekker, de maat lijkt goed. Dus vandaag heb ik er nog een paar geknipt. Ze moeten nog in elkaar gezet worden.



Patroon: Harley Top uit La Maison Victor
Stof: tricot gekocht bij Jan Sikkes

7 opmerkingen:

  1. Staat je goed! Toch knap gefotografeerd, hoor, voor een 3,5-jarige :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga er toch ook eens eentje maken :)
    Staat je goed! En fijn dat ik niet de enige ben die shirts draagt met tricotjes met veel print :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk printje, ziet er goed uit, ideaal shirt voor bandwerk inderdaad!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha ja, goed gelukt! En goed dat je eerst had gelezen dat die boordjes tornwerk opleverden :p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha ja ik heb het op meerdere blogs gezien en op de facebookgroep volgens mij. Ik lees nu altijd eerst op de facebook groep, want er zijn ook wel eens andere puntjes die lastig zijn of zelfs fouten in patronen. Dus die tips zijn altijd handig.

      Verwijderen
  5. Ik ben er ook mee bezig,heb een super glad stofje in fel groen,met een rits van achter want anders kom ik er niet in,allé ik hoop dat ik er op deze manier in kan en wil het morgen afmaken ;) Koen heeft toch talent vind ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...