dinsdag 30 juni 2015

More domi sweat pants :)

Gisteren liet ik de eerste twee domi sweat pants zien.
En aangezien de jongens op de camping wel wat extra broeken kunnen gebruiken, maakte ik er gisteren nog drie (en er zijn nog meer geknipt).
Yesterday I´ve showed you the first two domi sweat pants. Now I´ve made some more. 


De eerste is een 3/4 broek. Maat 98
This is a 3-4 pants, size 3 


Ik maakte alleen één foutje: de knoopsgaten voor het koord zitten aan de binnenkant... Ik had alleen geen zin meer om het los te tornen, dus eerst maar kijken of hij zo past, mocht hij te los zitten, dan kan ik hem altijd nog lostornen en er een koord in doen.
I´ve made one mistake, the buttonholes are on the inside... 


De tweede is een korte broek. Ik heb hem gemaakt van een jogging korte broek van mijzelf. Het koord is ook hergebruikt. Alleen de boordstof is 'nieuw' (gekocht bij de kringloop).
The second I´ve made from old jogging pants. 


De derde is ook een korte broek en gemaakt van een oude polo van mijn vriend. Ik heb hem heel simpel gemaakt en er ook geen zakken in gezet. 
And the third is made without pockets. I´ve used an old polo shirt. 



4 opmerkingen:

  1. Zo jij bent lekker bezig! Gave broeken hoor, met dit warme weer kan ik er het beste ook nog maar een paar naaien voor zoonlief denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen