zaterdag 13 juni 2015

Borduur je muursticker

De borduur je muursticker!





Ik vind de naam echt geweldig, maar de stickers ook!
Op Pinterest had ik al tijden  een bord met borduurpatronen , maar ik had er nog niks mee gedaan.

 Je ziet wel eens patronen van dieren of hartjes in woonbladen staan. Maar dan meestal geschilderd. Deze stickers maken het wat makkelijker. Als je ze niet te hard vastplakt, kun je ze nog een beetje verplaatsen. En als het dan goed op de muur zit, strijk je ze goed vast.



Ik heb nu eerst stickers in 3 maten gemaakt. De kleinste kruisjes zijn ongeveer 2 cm, daarna komt 3 cm en 4,5 cm.
Ik verkoop ze per vel A4 in één kleur. Je kunt dus één kleur kopen of meerdere kleuren.


Ik wil proberen om morgen wat voorbeeldjes te plakken. De foto's zullen dan uiteraard volgen.


Dus, wil jij lekker creatief op de muur borduren? Ga dan naar mijn webwinkel www.stipjesendatjes.nl en kies wat leuke kleurtjes uit :)




edit:
Vanavond nog even de koelkast gepimpt :) Niet zo'n beste foto, maar hé het is al laat :)



2 opmerkingen: