zaterdag 18 april 2015

Lampenkap


Gisteravond heb ik deze lampenkap voor Luuks kamer gemaakt. Ik vond het stofje erg leuk passen bij de muurstickers. 
De kap kocht ik bij de kringloop. Ik heb er nog meer liggen, maar ik nam nooit de tijd om even een kap te maken. En het is eigenlijk heel simpel en ik was zo klaar. De andere kappen moet ik ook maar gauw bekleden.


De onder en bovenrand zijn afgewerkt met een groen paspelbandje.



Gisteravond heb ik lekker de hele avond genaaid. De jongens lagen natuurlijk op bed en m'n vriend was naar een verjaardag. Het is Kids Clothes Week. Dan naai je iedere dag een uur kinderkleding. Ik heb echter de hele week nog geen tijd gehad om te naaien, dus ik heb gisteravond wat uurtjes ingehaald.
Ik ben bezig met drie Cisse broeken voor Koen. Ik had ze al een keer geknipt. Dus gisteravond heb ik eerst alle patroondelen afgewerkt met de lockmachine en daarna ben ik begonnen met het stikken. Alle drie de broeken hebben nu zakken. En een broek heeft al een ritsgulp. Ik ben dus best wel opgeschoten. Ik hoop de drie broeken snel te kunnen bloggen.

Fijn weekend!



1 opmerking:

  1. Oh ik mis die kids clothes week precies altijd! Maar ik naai genoeg voor m'n kids, hehe :)

    BeantwoordenVerwijderen