vrijdag 27 maart 2015

Kussens, dinotrui en tuin

Er is hier in huis weer hard gewerkt. Zondag vier ik m'n verjaardag (dinsdag word ik 30).... Dus wilde ik nog zoveel mogelijk afkrijgen.

We hadden allemaal verschillende kussens op de bank, die niet meer zo mooi waren. Ik heb twee leuke stofjes gekocht en 6 kussenhoezen gemaakt. Er zijn nog wat kleine stukjes over voor eventueel een patchwork kussen. 
De stof is van Kwantum, ik kocht van beide een meter.




De kussens sluiten met kamsnaps aan de achterkant.


Gisteren was het juffendag (verjaardagen van de juffen vieren) op de peuterspeelzaal en mocht Koen verkleed naar school. Hij was een krokodil (of dino)





En zo liepen we naar school :-)


Aan het begin van de week heb ik de speelhoek in de tuin (opnieuw) bestraat.

Nu loopt het terras ook door tot in de speelhoek. Het ligt niet strak of zo, maar voor mij prima, beter kan ik het niet. Ik heb ook geen gereedschap gebruikt, alleen een schop en hark om het zand een beetje recht te maken.

Verder was het deze week echt binnenspeelweer. Ik heb het speelgoed opgeruimd in een vakkenkast in de gang. Dus de woonkamer is 's avonds speelgoedvrij :-)
De jongens mogen iets kiezen, willen ze iets anders, dan eerst opruimen.
Ze spelen nu opeens dus weer met de blokken. Ook ander speelgoed wordt herontdekt én er wordt zelfs samen gespeeld!












3 opmerkingen:

  1. Heerlijk al je klus verhalen!!! Tword mooi allemaal. Hier ook druk met klussen. Woonkamer helemaal opnieuw gedaan incl nieuwe meubels. Tijd voor de naaimachine is er weinig met drie kleine jongetjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zal wel ja! Ik naai nu af en toe s avonds.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent wel een hele handige mama zeg,zelf klinkers leggen!Echt een toffe dinotrui en je kussens mogen er ook zijn!Alvast proficiat met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen