maandag 10 november 2014

Muurstickers

Mijn schoonzusje heeft laatst voor mij visitekaartjes en waardebonnen voor www.stipjesendatjes.nl ontworpen. Onder andere deze hieronder:



Nu heb ik voor haar een aantal muurstickers gemaakt. Zij wilde graag een tekst voor op de kamer van haar jongste zoontje. Het was de eerste keer dat ik zo'n grote sticker/tekst uit heb gesneden. De eerste poging ging mis, maar gelukkig kon ik vrij snel op stop drukken, waardoor ik niet veel vinyl heb verpest :).
Daarna heb ik de instellingen aangepast en ging het gelukkig goed.
Verder heb ik ook stippen stickers voor haar uitgesneden.

Hier de foto's die ik vandaag kreeg. Op de muur met grijze stippen zaten eerst blauwe sterren. Die sterren heeft ze eraf gehaald en verplaatst (dat lukte omdat ze de sterren niet heel hard had aangeduwd bij het plakken).

 
Aan één kant zit nu de tekststicker met sterren eromheen.



 En aan een andere kant zitten nu grijze stippen.




Hier nog wat foto's van toen de blauwe sterren nog op de plek van de grijze stippen zaten. Leuk hè? Met een paar simpele muurstickers kun je een kale muur heel leuk maken.



4 opmerkingen:

  1. We zijn er super blij mee! Ze zijn echt heel strak geworden. En zelfs de tekst was makkelijk op te plakken. Blij dat ik de waardebonnen en visitekaartjes voor je mocht maken :-)!

    BeantwoordenVerwijderen