maandag 17 november 2014

2 jumpsuits en 3 ledikantlakentjes

Ik kreeg weer een leuke bestelling binnen. Iemand wilde graag 2 jumpsuits bestellen met stof naar keuze.

Eén van de stofjes die ze leuk vond, was echter katoen i.p.v. tricot.
Ze vond de stof wel heel erg leuk en ze vroeg of ik er dan wat anders van kon maken.


Na wat overleg via de e-mail besloten we dat het ledikantlakentjes moesten worden. Het was leuk om ze te maken met die mooie stoffen.



Het Robin Hood stofje vind ik de leukste van de twee. Een mooie herfstcombinatie met dat oranje erbij.
En de kikkers zijn lekker vrolijk met de gele boordstof.


De tricotstofjes voor deze twee jumpsuits kocht ik bij Mevrouw Mus. Dit is een winkel in Groningen, ik kon de stof dus ophalen. De boordstoffen zijn van Joyfits.


 Het labeldoekje is gemaakt van de twee kleine restjes stof die overbleven na het maken van twee van de drie lakentjes. Later heb ik er met flockfolie nog de naam van de baby erop gestreken.


De bruine stof met hertjes, uiltjes en vosjes kocht ik bij www.kleurenmix.nl


Deze twee mooie stoffen zijn gekocht bij Sew Natural, een webwinkel met mooie biologische stoffen.

De volgende keer moet ik de lintjes van de lakentjes iets meer naar het midden verplaatsen :)


5 opmerkingen:

  1. Geweldige stoffen heb je weer gebruikt, echt heel erg mooi!
    Je lakentjes zijn ook heel mooi geworden, de ontvangster zal er wel blij mee zijn denk ik zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Prachtig!
    Ben verliefd op de pakjes :-)
    Welk patroon gebruik je?
    Liefs Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. http://kiind.nl/webwinkel/alleproducten/4/Naaipatroonjumpsuit.html dit patroon gebruik ik met toestemming van Kiind.nl . Je mag commercieel bijna geen patronen gebruiken, vandaar de toestemming :).
      Het zijn echt super leuke pakjes om te maken (als je de handigheid erin hebt gekregen, eerste keren biezen/boordjes zijn even prutsen).
      Mijn dreumes draagt ze nog steeds, nu alleen nog maar snachts.

      Verwijderen