maandag 13 oktober 2014

Mooie stofjes voor twee jumpsuits


Ik mag twee mooie jumpsuits maken voor een bestelling. De klant heeft bovenstaande stoffencombinaties gekozen. Paradijsvogels lichtblauw met zonnegele boordstof en pony bloem met rode boordstof. Alle stoffen komen bij www.joyfits.nl vandaan.

Ik hoop dat beide jongens zo lekker gaan slapen, zodat ik vanmiddag vast wat kan knippen. En dan kan ik vanavond beginnen met naaien.


Maar welke kleur kamsnaps (drukknoopjes) zal ik kiezen?
Bij de paradijsvogels twijfel ik tussen zonnegeel (zelfde kleur als de boordstof) of de bordeauxrood/paarsige of de rode.

En bij deze stof staan alle kleuren wel leuk. Blauw? Groen? Geel? Rood? Wit?

Nou ja ik moet toch eerst de jumpsuits nog in elkaar zetten, en de knoopjes moeten er als laatste pas op.
Maar welke knoopjes zouden jullie kiezen?


5 opmerkingen:

  1. Ik zou bij de vogels de gele doen en bij de pony's de lichtblauwe 😊.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou geel doen bij de vogels en groen bij de paardjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De paarse en de groene! Juist een accentkleur uit de stof pakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stofjes zeg! De snaps zullen er misschien al opzitten maar ik vind de paarse voor de vogels en de groene voor de paardjes....of toch de blauwe....hmmm....succes met kiezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen