woensdag 10 september 2014

Muurstickers


Een tijdje geleden maakte ik voor een van m'n neefjes deze lichtblauwe sterren muurstickers.

Ze zijn al op de muur geplakt van z'n kamer. Mijn schoonzusje maakte deze twee mooie foto's. Ze heeft de sterren willekeurig op de muur geplakt. Dat geeft een leuk en speels effect.

Het leek mij leuk om nog meer stickers te gaan ontwerpen. Dat heb ik gedaan. De stickers verkoop ik per A4 vel in mijn webwinkel www.stipjesendatjes.nl




Hieronder een overzichtje van een aantal stickers die ik ontworpen heb. Ik heb nog niet heel veel kleurtjes, maar er komen er meer. Mijn bestelling met stickervinyl is nog niet binnen.

Wil je graag andere stickers of andere kleuren, dan mag je altijd mailen naar stipjesendatjes@gmail.com , dan kijk ik wat er mogelijk is.

1 vel A4 met stickers kost 4,50 euro.

De stickers kunnen op (gladde) muren, meubels, ramen, papier, karton (en vast nog wel meer) geplakt worden.
Op de foto's hierboven zijn de stickers op glasvezelbehang geplakt.






















Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...